Sonntag, 10. Juli 2011

Augenblicke

Ein Abend unter besten Freundinnen beinhaltet immer etwas für Auge, Körper, Geist und Seele. Meistens in Form von Wort, Food und Albernheit - eine sehr gesundheitsfördernde Mischung, wie wir finden.




~~~~~~

Kommentare:

Priska hat gesagt…

jihiiiiiiihaaaaaaa hey hey hey heeeyyiiiiiii! :) <3

Priska hat gesagt…

ps: also die standwage kann ich eigentlich perfekt... jetzt echt jetzt! :)

Franziska hat gesagt…

Ich würd mal sagen, besser als perfekt. Schliesslich machst du dazu noch Ausdruckstanz mit Tuch!

Captain Jackie Sparrow hat gesagt…

Wieso Albernheit? Man sieht doch ganz klar, dass ihr Yoga macht!

Franziska hat gesagt…

Wir sagen ihm Yoga+ (aka Yoga mit Kreativkomponente). Grins. Gell, du gehst auch ins Yoga (ämu laut Facebook ;P)?

Captain Jackie Sparrow hat gesagt…

I like! Muesi au mol usprobiere. Ond jo, ech go tatsächli es Yoga, esch ned nor e Facebook-Bluff :D

Franziska hat gesagt…

Hehe. Wo geisch u bisch zfridä? I bi drum chli am usäfingä, womä ds Züri übrerau inäs cools Yoga cha ga... :)

Captain Jackie Sparrow hat gesagt…

Ja sind sie denn nach Züri gezüglet???
Ech go ame zo de Susan Tomasko (http://www.leelayoga.ch/). Sie chond am Friitig öber de Mettag zo üs ed Ferma, be aber au scho öppe es Studio. D Susan esch super!

Ab ond zue gohni au em ASVZ.

Franziska hat gesagt…

Näääi si, ich wohn immer no in Bern. Abr mä weiss ja nie und äs isch immer guet, äs suprigs Yoga-Studio im Jaggäermu ds wüssä ;)...